Eğitim Ve Danışmanlık

Eğitim Ve Danışmanlık

07 Aralık 2019, 14:27
Eğitim Ve Danışmanlık

Eğitim Ve Danışmanlık

 

Site Telekom A.Ş olarak Çağrı Merkezi sektöründe birçok kulvarda eğitim ve danışmanlık hizmeti vermekteyiz, bu eğitimlerden bazıları şunlardır;

 

  • Çağrı merkezi nasıl kurulmalıdır?
  • Çağrı merkezi personelinin alması gereken eğitimler nelerdir?
  • Çağrı merkezlerinde hangi teknoloji kullanılmalıdır?
  • Çağrı merkezi iş dağılımı nasıl olmalıdır?
  • Çağrı merkezlerinde İK personel seçimi nasıl olmalıdır?

Gibi sorulara yanıt verdiğimiz eğitim ve danışmanlık hizmetlerini kendi bünyemizde çalışan mesai arkadaşlarımıza ve sektörde yer alan firmalara sunmaktayız.

2010 senesinde, kurulan Site Telekom, özel ve kamu sektöründe birçok çağrı merkezi projesine imza atmıştır. Site Telekom CCS, Türkiye'nin en gelişmiş çağrı merkezi hizmet merkezlerinden birisine sahiptir. Sonuç odaklı, pratik ve etkili hizmetlerle pazarda hem kendisini hem de müşterilerini rakiplerinden farklı kılabilmektedir

  • 0216 505 00 26

  • 0216 505 00 26

  • info@sitetelekom.com.tr

  • Kısıklı Mah., Alemdağ Cad. & Cömert Sok. Aydın Güzel İş Merkezi. No:5

  • Hafta İçi: 09:00 - 19:30 Arası.
    Cumartesi: 09:00 - 18:00 Arası.
    Pazar: Kapalı