Müşteri Deneyimi Yönetimi

Müşteri Deneyimi Yönetimi

15 Ocak 2024, 14:22
Müşteri Deneyimi Yönetimi

Müşteri Deneyimi Yönetimi

1. Anket ve Geri Bildirim:

Müşteri deneyiminin temel bir parçası olan anket ve geri bildirim hizmetlerimizle, müşterilerinizin düşüncelerini anlamak ve değerli perspektiflerini elde etmek için güçlü araçlar sunuyoruz. Anketlerle müşteri beklentilerini anlıyor ve geri bildirimlerle sürekli iyileştirmeler yaparak müşteri memnuniyetinizi artırıyoruz.

2. Şikayet Yönetimi:

Her şikayet, bir iyileşme fırsatıdır. Şikayet yönetimi hizmetimizle, müşteri şikayetlerini etkili bir şekilde ele alıyor ve çözüme kavuşturuyoruz. Bu, müşterilerinizle sağlam bir ilişki kurmanızı sağlarken, olumsuz deneyimleri pozitife dönüştürmenin bir yoludur.

3. Müşteri Memnuniyeti Analizi:

Müşteri memnuniyeti analizi ile müşteri geri bildirimlerinizi detaylı bir şekilde değerlendiriyor ve işletmenizin güçlü ve zayıf yönlerini belirliyoruz. Bu analizlerle müşteri memnuniyetinizi ölçüyor ve stratejik öneriler sunarak müşteri deneyiminizi sürekli olarak iyileştiriyoruz.

Site Telekom Müşteri İletişim Merkezi olarak, müşteri deneyimi yönetimi alanında sunduğumuz bu çözümlerle müşteri memnuniyetinizi en üst düzeye çıkarıyoruz. İşletmenizin müşterileriyle daha güçlü bir bağ kurmanıza ve pozitif bir marka imajı oluşturmanıza yardımcı oluyoruz.

2010 senesinde, kurulan Site Telekom, özel ve kamu sektöründe birçok çağrı merkezi projesine imza atmıştır. Site Telekom CCS, Türkiye'nin en gelişmiş çağrı merkezi hizmet merkezlerinden birisine sahiptir. Sonuç odaklı, pratik ve etkili hizmetlerle pazarda hem kendisini hem de müşterilerini rakiplerinden farklı kılabilmektedir

  • 0216 505 00 26

  • 0216 505 00 26

  • info@sitetelekom.com.tr

  • Kısıklı Mah., Alemdağ Cad. & Cömert Sok. Aydın Güzel İş Merkezi. No:5 Üsküdar/İstanbul

  • Haftaiçi: 09:30 - 18:00
    Hafta Sonu: 10:00 - 16:00
    Pazar: Kapalı