ENTEGRE POLİTİKAMIZ
Halkla İlişkiler, Müşteri Destek ve Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında faaliyet gösteren SİTE TELEKOM A.Ş, yapmış olduğu faaliyetlerde daima müşteri memnuniyetini esas almakta ve bilgiyi en değerli varlıklarından biri olarak kabul etmektedir. Kuruluşumuz Bilgi Güvenliğini güvence altına almak için gerekli tüm tedbirleri almaktadır.
Bu doğrultuda kuruluşumuz bünyesinde bulunan Entegre yönetim sistemimizin sürekli gelişimini sağlamak için:
Bilgi varlıklarını yönetmeyi, varlıkların güvenlik değerlerini, ihtiyaçlarını ve risklerini belirlemeyi, güvenlik risklerine yönelik kontrolleri geliştirme ve uygulamayı,
Yasal ve ilgili mevzuat gereklerini yerine getirmeyi, anlaşmalardan doğan yükümlülüklerini karşılamayı ve iç ve dış paydaşlara yönelik kurumsal sorumluluklarından kaynaklanan Bilgi Güvenliği gereksinimlerini sağlamayı,
İş sürekliliğinde Bilgi Güvenliği tehditlerinin etkisini azaltmayı ve sürekliliğe katkıda bulunmayı,
Gerçekleşebilecek bilgi güvenliği olaylarına hızla müdahale edebilecek ve olayın etkisini minimize edecek yetkinliğe sahip olmayı,
Maliyet etkin bir kontrol altyapısı ile bilgi güvenliği seviyesini zaman içinde koruma ve iyileştirmeyi,
Kalite ve Bilgi güvenliği Entegre Yönetim Sistemi (KYS, BGYS) eğitimlerini tüm personele vererek farkındalığı sağlamayı, yürütülen tüm faaliyetlerde; Bilgi Güvenliğini, Risk Yönetimi çerçevesinde ele alarak Bilgi Güvenliği yönetim sisteminin üç temel öğesi olan Gizlilik, Bütünlük ve Erişilebilirliğin sürekliliğini sağlamayı, Entegre Yönetim süreçlerinin performansını ölçmeyi, bu verilerden hedefler üretmeyi ve sürekli iyileştirmeyi, kurumların çağrı merkezi alanındaki ihtiyaçlarını, dış kaynak kullanımı, danışmanlık ve eğitim hizmetleriyle karşılamayı ve sahip olduğu bilgi birikimini sektörle paylaşarak ülkemizin bu alandaki gelişimine katkıda bulunmayı, işimizin, müşterilerimizin ve yasal şartların gerektirdiği güvenlik şartlarını karşılamayı, taahhüt ederiz.