Entegre Politikamız

Entegre Politikamız

Entegre Politikamız

Site Telekom A.Ş. Halkla İlişkiler, Müşteri Destek ve Çağrı Merkezi Hizmeti faaliyetlerinde daima müşteri memnuniyetini esas almakta, çevreye, insan sağlığına, bilgi güvenliğine, kişisel verinin korunmasına ve kaliteye azami ölçüde dikkat göstererek mevzuatları, standartları, müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını anlamayı, muhtemel ihtiyaç ve beklentileri öngören projeler üretmeyi amaçlamaktadır.

Bu doğrultuda,

EYS POLİTİKAMIZ;

Müşterilerimize beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda hizmet vererek, memnuniyetlerinin devamını sağlamayı,
Müşteri ile uzun vadeli ilişkiyi sağlamayı,
Hizmette verimliliği sağlamayı,
Güvenilir, standart ve kaliteli ürün satabilmeyi,
Tüm çalışanların, yönetim sistemlerinin gelişimine katılımını sağlamayı,
Müşteri taleplerini, istenilen şartlara ve zamana uygun şekilde yerine getirmeyi,
Gelişen teknoloji ve ürünleri sürekli takip ederek, müşterilere en doğru şekilde aktarmayı,
Firmanın gelişimini sağlamak amacı ile sürekli iyileştirme politikasını benimsemeyi,
Sahip olduğumuz tüm fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının gizliliğinin ve bütünlüğünün korunmasını,
Kaliteli ürün sağlanması amacıyla gerekli olan yapının oluşturulması ve sürekliliğini sağlamak için finansmanı, yeterli makine ekipman ve alt yapıyı bulunduracağımızı,
Yönetim Sistemlerine ait risk kabul ölçütlerini ve riskleri belirlemeyi, kontrolleri geliştirmeyi ve uygulamayı,
Tabi olduğumuz ulusal veya sektörel düzenlemelerden, yasal ve ilgili mevzuat gerekliliklerini yerine getirmeyi, anlaşmalardan doğan yükümlülükleri tam olarak karşılamayı, iç ve dış paydaşlara yönelik kurumsal sorumluluklarımızdan kaynaklanan bilgi güvenliği gereksinimlerini sağlamayı,
Süreçlerimizin ve sistemlerimizin temelini ulusal ve uluslararası mevzuat, standartlar, yasalar, müşterilerimizin ihtiyaçları, bilgi ve tecrübemizin oluşturduğunu ve bu süreç ve sistemlerin tüm paydaşlar tarafından bilinmesi ve uygulanması gerekliliği ve bunun ile sürdürülebilir kalitenin oluşacağını, sistematik olarak yöntem ve araçlar uygulayıp, hatalarımızdan ders almayı ve hızlı bir şekilde aksiyon alarak kök sebeplerini ortadan kaldırmayı,
Ürün ve Hizmet sürekliliğine yönelik tehditlerinin etkisini azaltmak ve sürekliliğe katkıda bulunmak,
İklim değişikliğine karşı duyarlı, temiz ve sağlıklı bir çevrenin gelecek nesillere aktarılması için çalışmayı,
Doğal kaynakları optimum düzeyde kullanmayı ve gereksiz kaynak kullanımını önlemeyi,
Çevreci ve sürdürülebilir teknolojiler üretmeyi ve geliştirmeyi,
Enerji verimliliği sağlayan ürünleri, hizmetleri ve teknolojileri satın almayı, performansı yüksek tasarımları desteklemeyi,
Faaliyetlerimiz sırasında mümkün olan en iyi teknolojiyi kullanarak çevreye vereceğimiz olumsuz etkileri en aza indirgemeyi,
Çalışanların entegre yönetim sistemi farkındalığı ile tüm 3. şahıs firma ve ilgili tarafların iş sağlığı ve güvenliği uygulamalarını etkin bir şekilde yerine getirmeleri için eğitim faaliyetleri düzenlemeyi,
Çalışanlarımızın, tedarikçilerimizin ve ziyaretçilerimizin, oluşturulan sağlık ve güvenlik kurallarına uymalarını sağlamayı,
Sürekli gelişim için ölçülebilir hedefler planlayarak bu hedeflere ulaşmayı,
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (K.V.K.K) ve ilgili diğer mevzuat kapsamında çalışanlara, müşterilere, ziyaretçilere, tedarikçilere, iş ortaklarına ve ilgili diğer 3.taraflara ait kişisel verilerin/bilgilerin toplanması, işlenmesi, aktarılması, korunması ve güvenli imhası konusunda tüm sorumlulukları karşılamayı,

SİTE TELEKOM A.Ş. üst yönetimi olarak,
Kalite & Bilgi Güvenliği & Çevre & İSG & Müşteri Memnuniyeti & Müşteri İletişim Merkezi yönetim sistemleri ile ilgili uygulamaların gerçekleşmesini, gözden geçirilmesini ve sürekli iyileştirilmesini taahhüt ederiz.

 

Genel Müdür

2010 senesinde, kurulan Site Telekom, özel ve kamu sektöründe birçok çağrı merkezi projesine imza atmıştır. Site Telekom CCS, Türkiye'nin en gelişmiş çağrı merkezi hizmet merkezlerinden birisine sahiptir. Sonuç odaklı, pratik ve etkili hizmetlerle pazarda hem kendisini hem de müşterilerini rakiplerinden farklı kılabilmektedir

  • 0216 505 00 26

  • 0216 505 00 26

  • info@sitetelekom.com.tr

  • Kısıklı Mah., Alemdağ Cad. & Cömert Sok. Aydın Güzel İş Merkezi. No:5 Üsküdar/İstanbul

  • Haftaiçi: 09:30 - 18:00
    Hafta Sonu: 10:00 - 16:00
    Pazar: Kapalı