• Dünyanın Her Yerine Hizmet Veriyoruz
  • Tele Satış Ve Tele Pazarlama

Hakkımızda

SİTE TELEKOM A.Ş.

      2010 senesinde, kurulan Site Telekom Müşteri İletişim Merkezi, özel ve kamu sektöründe birçok çağrı merkezi projesine imza atmıştır. Site Telekom Müşteri İletişim Merkezi, Türkiye'nin en gelişmiş çağrı merkezi hizmet merkezlerinden birisine sahiptir. Sonuç odaklı, pratik ve etkili hizmetlerle pazarda hem kendisini hem de müşterilerini rakiplerinden farklı kılabilmektedir.

     Site Telekom Müşteri İletişim Merkezi halen birçok firmanın çağrı merkezinin işletmesini yapmaktadır. Sunduğu CRM ve Çağrı Merkezi hizmetleri ile firma müşterilerine , kesintisiz hizmet sunan ve müşterilerden bilgi toplayan, onlara bilgi aktaran Site Telekom Müşteri İletişim Merkezi, her türlü medya ile erişimin sağlanabildiği canlı ve profesyonel bir etkileşim merkezi sağlamaktır.

Hakkımızda

Sıkça Sorulan Sorular

Çağrı merkezi sektörü, kişiler için birçok kariyer fırsatı sunuyor. Çağrı merkezinde çalışmak öncelikle iyi bir iletişimci olmayı sağlıyor. İyi iletişimci olmak sadece iş hayatının değil, sosyal ve özel hayatın da kalitesini artırmanın kapısını açıyor. Sektörümüz paralel ve dikey pozisyonları doldurmak için mevcut insan kaynağını kullanmak eğiliminde. Tüm çalışanlar için yürütülen eğitim faaliyetlerinin yanı sıra organizasyondaki çalışanların gelişimine odaklı çalışan akademik yapılar ile kapsamlı yedekleme ve yetiştirme programları uygulanıyor. Böylece mevcut çalışanlar bir sonraki pozisyona hazırlanıyorlar. İşletmenin operasyon dışındaki tüm birimleri de operasyona destek verdiğinden bu birimlere de çağrı merkezi çalışanlarından geçişler oluyor. İşletmenin her biriminde çağrı merkezinin havasını soluyan çalışanlar ile operasyon birimlerinin verimliliğine katkı sağlanıyor. Tüm bu olanaklar, gençlere kariyerleri için birçok avantaj sunuyor.

 

Çağrı merkezi müşteri temsilcisi, iş sağlığı ve güvenliği, çevre koruma, kalite kural ve yöntemleri çerçevesinde, yetkisi dahilinde ve tanımlanmış görev talimatlarına göre; çalışma öncesi hazırlık yapan, çağrı cevaplayan, çağrı sonrası backoffice işlemlerini yapan, iş organizasyonu yapan, çağrı merkezi bilgisayar uygulamalarını kullanan, mesleki gelişim faaliyetlerini yürüten nitelikli meslek elemanı konumunda bulunuyor. Mesleki Yeterlilik Kurumu (MYK) tarafından görevlendirilerek, çağrı merkezi çalışanlarında bulunması gereken bilgi, beceri, tutum ve davranışları belirledik. Çağrı merkezi müşteri temsilcisi müşterilerin bilgi, işlem, şikayet, satış, öneri vb. konularda gelen çağrılarını cevaplıyor, giden çağrı araması yapıyor, telefon dışı diğer hizmet kanallarından gelen çağrıları cevaplıyor (fax, sms, mail, anlık mesaj programı, sosyal medya) ve çağrı sonrası backoffice işlemlerini yapıyor. 

Malesef,çalışma saatlerimiz tam zamanlı ve sabit olup mesai saatleri çizelgesine göre çalışma saatleri belirlenmektedir.

Şirketimizde müşteri temsilcisi ve yönetim birimimizde çalışan arkaşlarımızda,tecrübe ve alınan eğitimler göz önünde olup yaş kriteri bulunmamaktadır.

Çağrı merkezleri tercihen üniversite mezunu olmak üzere, lise ve yüksekokul mezunlarına gerektiği takdiderde lise mezunlarına da kariyer imkanı sağlayabilen bir sektör.

Site Telekom A.Ş. İstanbul,Ankara,Adana,Ağrı,Erzincan,İzmir,Kars,Iğdır ve Trabzon'da fiziksel lokasyonlara sahip olup,tüm Türkiye'ye çağrı merkezi hizmeti sunmaktadır.

Ürün ve hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için, Hemen Arayın! (0216) 505 00 26

Hemen Arayın!

Haberler ve Duyurular

2010 senesinde, kurulan Site Telekom, özel ve kamu sektöründe birçok çağrı merkezi projesine imza atmıştır. Site Telekom CCS, Türkiye'nin en gelişmiş çağrı merkezi hizmet merkezlerinden birisine sahiptir. Sonuç odaklı, pratik ve etkili hizmetlerle pazarda hem kendisini hem de müşterilerini rakiplerinden farklı kılabilmektedir

  • 0216 505 00 26

  • 0216 505 00 26

  • info@sitetelekom.com.tr

  • Kısıklı Mah., Alemdağ Cad. & Cömert Sok. Aydın Güzel İş Merkezi. No:5

  • Hafta İçi: 09:00 - 19:30 Arası.
    Cumartesi: 09:00 - 18:00 Arası.
    Pazar: Kapalı